?

Log in

Rei
23 February 2010 @ 02:30 am

 
ILU, Kame. ♥

*points* new layout. :)
 
 
Current Mood: sleepysleepy
Current Music: BSB : Shining Star
 
 
Rei
05 February 2010 @ 04:27 pm


LIFE IS CRUEL. T___T

... I have never laughed so much in reading comments. Jin is king of arama hahaha!
 
 
Current Mood: distresseddistressed
Current Music: LANDS : Hatachi no Sensou
 
 
Rei
21 November 2009 @ 04:40 pm

oh good gad they're gorgeous. *__*

Tomapi singing duet again!
Yokubou no rain!
Was it planned??? Did they rehearse again together?
Pi smiling all over. asjdhkashdka much incoherency this deserves.
I WANT A DVD!!!!

sjkhdkjahdka
I seriously screamed my throat sore when I found out. Good thing I'm home alone. xD Thank you for the SMS Aria! ILU as much as I love Tomapi!

Ahhh Pi you made me so happy again. T______T

 
 
Current Mood: ecstaticecstatic
Current Music: Lands : Bandage
 
 
Rei
02 November 2009 @ 12:48 pm
...cutting all because of so much flail-ure. hah. Collapse )
 
 
Current Mood: bouncybouncy
Current Music: Kat-tun : Rush of Light
 
 
Rei
Mhhm. I was not wrong in putting my faith in your many kissing lessons with Toma. :Dv



I've lost count on how many tub scenes there are in Buzzer Beat. lol. Can't help but have this brain wave when I watched that scene that Jin's shoulders wouldn't fit comfortably in that bathtub space though... isn't that wonderful? *__* /have a wide-shoulder fetish/

Okay sorry. Back to Yamapi!

Has spoiler-ish caps. But I think BB is okay to spoil. rofl .Collapse )
 
 
Current Mood: gigglygiggly
Current Music: Nirvana : Heart Shaped Box
 
 
 
Rei
24 July 2009 @ 02:28 pm


Sorting prioritiesCollapse )
 
 
Current Mood: soresore
Current Music: Akanishi Jin : Murasaki
 
 
Rei
MJ. :(

Of course, about an hour after hearing the news, I've thought of Toma and imagined him being all sad-facey since he... idolized Michael. But lol what a surprise that it's Yamapi who actually wrote something about it in his nikki. And it's pretty emo-toned too. :p

All Night NipponCollapse )
 
 
Current Mood: gigglygiggly
Current Music: ANN 062409
 
 
Rei
01 June 2009 @ 07:58 pm


Good day yay!
I just hope I haven't used up my week's worth of good luck. lol
For those who haven't yet... DOWNLOAD TOMA'S GUESTING ON 5LDK!
...and please let me 'ship Toma/Manami. xD

I was going to post my photo but I figured you guys would appreciate a grinning Toma more. xD

inquiring mind wants to know. 8DCollapse )
 
 
Current Mood: bouncybouncy
Current Music: Liz Phair : Polyester Bride
 
 
Rei
What do I care about Kame acting as a girl AND a boy, with lipstick, flying and exposing all the right body parts? Or Jin being totally random and hilarious the whole show, Hayato being dead, not to mention THE SONG HE WROTE WITH CRYSTAL KAY?? With very clear fancams surfacing all over the web like this one (that you can totally download from XQ) and you can actually see Jin gyrating, Oh and not to mention Akame's interaction? Sheesh.

Or photos like this surfacing up



I mean, PFFFFFFFFFFT.

*cries*
*weeps*
*criesweepsbawlinglikemad*

/DEAD/

So right I just decided to distract myself by watching old cons. Brilliant, self. Just brilliant. xD And I've decided that one of my favorite KT songs to watch being performed live is No matta matta. Haha. And Wilds of my Heart. ♥

Plus reading the interviews I've mem'd but haven't read yet.

KT's Mysteries
Jin #96: Actually I like kids.

~ It’s not actually, but I do like kids. I want kids early and it’s better to have more. Because it’s very fun to play together with them.
translation credit:

kat_o_tun 

ajsdhkajdhsa I hope Jin gets a daughter. T__T I mean, he would be cute with a son too but he seems to want a daughter so badly and so he can teach her to......not be like him a;sldhj! XD

 

Oh. Happy birthday Tacchon! :D

Hmm. I'm off and will just... try to make a new header. Or sth. :| But actually waiting for tonight's fan reports. xD
 
 
Current Mood: enviousenvious
Current Music: Kat-tun: She said
 
 
Rei
14 May 2009 @ 09:27 pm
Yay for new Toma movie! (Yay! Yay! YAAAAAAAAAAAAAAAAYYYY! Have I spazzed enough? D:)

3 days off the fandom and I get so many kyaa! worthy updates just from my mutual friends' list alone. So right, don't bother asking me "do you know this...?" Because I don't. Unless my flist flailed and posted about it (I'll get to replying to you guys this weekend). Feel free to spam me with updates here? Or anywhere in this journal, really. (lazy to go back 1528 pages back)

I see Akame! And yappari Kame + pole = OTP. Mhmmm.

And advance happy birthday onirigi_love! I'm sorry I have no time to make you anything good. orz
 
Just to show that I'm still not a completely useless flister. :ppppCollapse )
 
 
Current Mood: draineddrained
Current Music: Kat-tun : Harukana Yakusoku